لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

تاثیر مصرف آجیل در کاهش دوران نقاهت بیماری

آجیل از جمله مواد خوراکی است که میتواند به بهبودی بیماران در دوران نقاهت کمک شایانی نماید. به ویژه بیمارانی که دوره سرماخوردگی را میگذرانند با مصرف آجیل میتوانند روند بهبودی خود را تسریع نمایند.
در این مقاله قصد داریم در مورد خواص آجیل در دوران نقاهت صحبت کنیم. برای کسب اطلاعات در این زمینه تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
استفاده از آجيل‌ ‌ به دليل داشتن(روي)، شدت و زمان سرماخوردگي و آنفلوآنزا را به طور چشمگیری كاهش مي‌دهد.بر اساس تحقیقات انجام شده ، محققان در یافته اند رعايت يك رژيم غذايي حاوی آجيل‌ها و دیگر مواد مغذی تازه در جهت پيشگيري از ابتلا به آنفلوآنزا و همچنین روند بهبودی این بیماری بسیار موثر است.(جهت خرید آنلاین آجیل کلیک کنید)
اغلب متخصصان به ویژه متخصصان طب سنتی بر این باورند که رژيم غذايي حاوري 85 درصد غذاهاي خام مانند آجیل ها، بدن را در وضعيت هموستازيس قرار مي‌دهد كه سبب افزايش سطح ايمني مي‌شود. تاكنون بيش از 250 ويروس شناخته شده‌اند كه مي‌توانند بخش فوقاني بدن را به بیماری مبتلا کنند. سيستم ايمني مي‌بايست مواد مغذي اساسي را براي انجام عمل مناسب خود دريافت كند تا بهترين شانس را در بدن جهت مقابله با عفونت ويروسي آنفلوآنزا و سرماخوردگي ايجاد كند. در اين رابطه (روي) اثر خاصي بر سيستم ايمني دارد و ممكن است به طور مستقيم روي ويروس اثر داشته باشد. (روي) سبب افزايش توليد گلبول‌هاي سفيد خون مي‌شود. آجيل‌ها به مقدار چشمگيري
روی درون خود دارند و شدت و طول آنفلوآنزا و سرماخوردگي را كاهش مي‌دهند.


از مطالعه مطالب فوق به این نتیجه میرسیم که قرار دادن آجیل در رژیم غذایی در کنار استفاده از مایعات و ویتامن های لازم می تواند بسیار در درمان بیماری و کاهش دوران نقاهت موثر باشد.
کلام آخر:
در این مقاله قصد داشتیم در مورد خواص آجیل و اهمیت آن در کاهش مدت زمان دوران نقاهت مطالبی را در اختیار شما خوانندگان گرامی قرار دهیم.
امیدواریم که مطالعه این مطلب توانسته باشد نکته ای به اطلاعات شما بیافزاید.
توجه داشته باشید تهیه آجیل مرغوب یکی از مهمترین نکات در تاثیر گذاری هر چه بیشتر این ماده مغذی محسوب می شود.
خرید آجیل از فروشگاه های معتبر و همچنین فروشگاه های معتبر اینترنتی از جمله آجیل عابدینی میتواند خیال شما را از داشتن آجیلی مرغوب راحت کند.
امیدواریم که با ارائه نظرات و پیشنهادات خود ما را در بالا بردن کیفیت مطالب منتشر شده از وبسایت آجیل عابدینی یاری نمایید.


پیشنهاد میکنیم از مقاله پسته، خشکباری با ارزش غذایی بالا دیدن کنید.




 

خرید آجیل

 





 

خرید خشکبار



تعداد نظرات : 0