لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

با مصرف تنقلات، از شر چربی های شکم خلاص شوید.

امروزه تقریبا نیمی از افراد در سنین مختلف، مبتلا به چاقی شکمی هستند؛ بدین معنا که در قسمت ناحیه ی شکم وپهلو، چربی های مضری انباشته می باشد که باعث از بین رفتن تناسب اندام آن ها شده است. اغلب افرادی که مبتلا به چاقی شکمی هستند، به شدت احساس ناراحتی می کنند و در طول زندگی خود به دنبال راهکاری موثر برای از بین رفتن آن می باشند. این گونه افراد در طول زندگی خود به مراتب دنبال ورزش های مختلفی برای رهایی از چربی های شکم و پهلوی خود می باشند؛ اما متاسفانه به نتیجه ی مثبتی نخواهند رسید: زیرا آن ها از برنامه های غذایی استفاده می کنند که موجب ایجاد چربی در قسمت های مختلف بدن به ویژه شکم و پهلو شده است که در این صورت، نتیجه ی عکس خواهد داد.(جهت خرید آنلاین آجیل کلیک کنید)  مصرف مواد غذایی مضر و پرکالری همچون نوشیدنی های گازدار، فست فود، شیرینی جات، چیپس،پفک و... از مهمترین دلایل ایجاد تجمع این چربی های مضر در ناحیه ی شکم و پهلو است. لازم به ذکر است استفاده از برنامه غذایی مناسب، از مهمترین گزینه هایی محسوب می گردد که در زمینه ی رفع این چربی های مضر و سوزاندن آن ها تاثیر دارد. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله اطلاعاتی در زمینه ی معرفی یک برنامه غذایی مناسب جهت از بین رفتن چربی های شکمی در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. پس جهت کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


برنامه غذایی مناسب برای از بین رفتن چربی های شکم و پهلو:


برای رهایی از چربی های شکم و پهلو، لازم است از نوعی برنامه غذایی مناسب در طول زندگی روزمره خود استفاده نمائید؛ بدین صورت که از مصرف مواد خوراکی پرکالری تاحد ممکن خودداری کنید. از مهمترین مواد خوراکی پرکالری که تاثیر بسزایی در تجمع چربی های مضر در قسمت شکم و پهلو دارند میتوان به موارد زیر اشاره کرد:


• چیپس و پفک
• بیسکوویت های کرم دار
• شیرینی جات خامه ای یا ساده
• فست فود هایی مثل پیتزا و ساندویچ
• مصرف نوشیدنی های گازدار همچون نوشابه


بهتر است برای رهایی از چربی های شکمی تا حد ممکن از مصرف مواد خوراکی که در بالا به آن ها اشاره شد، خودداری نمائید. همچنین در کنار آن، از ورزش روزانه غافل نشوید. انتخاب پیاده روی، بهترین نوع ورزش از لحاظ هزینه ای محسوب می گردد که در این زمینه تا حد ممکن موثر واقع شده است.



با تنقلات فوق العاده، از شر چربی های شکمی خلاص شوید!


از بهترین تنقلات فوق العاده که تاثیر بی نظیری در کاهش وزن و چربی سوزی بدن دارد، مغزیجات آجیل است. برخی مغزیجات موجود در آجیل به علت وجود ماده معدنی فیبر در خود، از خاصیت چربی سوزی بالایی برخوردار هستند. بنابراین کسانی که دچار چاقی شکم و پهلو هستند، میتوانند با جایگزین کردن مغزیجات آجیل در برنامه غذایی خود، به تناسب اندام دلخواه خود برسند. جالب است بدانید توصیه اغلب پزشکان تغذیه به افرادی که از موادغذایی پرکالری به صورت بی رویه مصرف می نمایند، این است که مقداری مغزیجات آجیل را در کنار خود گذاشته و هر 2 ساعت یکبار مصرف نمایند؛ بدین صورت کم کم مواد خوراکی پرکالری و مضر را ترک نموده و به تنقلات مفید همچون مغزیجات آجیل روی می آورند.(جهت خرید آنلاین خشکبار کلیک کنید)


مغزیجات مفید برای رفع چربی شکم و پهلو:


از بهترین مغزیجات موجود در آجیل که تاثیر بسزایی در رفع چربیهای شکم و پهلو دارند، عبارتند از:
• بادام
• پسته
• گردو
• فندق


کلام آخر:


جایگزین کردن مغزیجات آجیل به جای تنقلات مضر دیگر همچون چیپس و پفک، میتواند تا حد ممکن از افزایش وزن و ایجاد چربی های مضر در قسمت شکم و پهلو پیشگیری نماید؛ بنابراین بهتر است در برنامه غذایی تمامی افراد به ویژه کودکان که علاقه ی بیشتری به مصرف تنقلات مضر دارند، این جایگزینی صورت گیرد. بهتر است برای خرید آجیل از نوع مرغوب، نزد فروشگاه های معتبر در سراسر کشور مراجعه نمائید. همچنین میتوانید از وبسایت های معتبر همچون آجیل و خشکبار عابدینی استفاده نموده و از طریق خرید اینترنتی از آجیل ارگانیک و درجه یک بهره مند شوید. هدف ما از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی رفع چربی های شکم و پهلو با تنقلات مفید بود؛ امیدواریم که با مطالعه ی ان اطلاعات مفیدی را به دست آورده ومورد استقبال شما کاربران گرامی واقع شده باشد. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات انتشار یافته از وبسایت آجیل و خشکبار عابدنیی در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، خدمات بهتری را ارائه نمائیم.


پیشنهاد میکنیم از مقاله درمان کم خونی با مغزیجات آجیل(قسمت اول) دیدن کنید.



 

خرید آجیل

 





 

خرید خشکبار



تعداد نظرات : 0