لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

تامین ویتامین D بدن بدون مصرف دارو

هر فرد در طول عمر خود، نیاز به انواع املاح و ویتامین های متفاوت دارد. بهتر است بدانید وجود برخی ویتامین ها در بدن از اهمیت بالایی برخوردار است که در صورت کاهش میزان آن، ممکن است خطر جدی برای فرد داشته باشد. ویتامین D، یکی از مهمترین ویتامین های لازم برای بدن محسوب می شود که نقش مهمی در زمینه ی رشد و حفظ مقاومت مفاصل بدن و استخوان ها دارد. نور خورشید تاثیر بسزایی برای دریافت ویتامین D لازم بدن و تامین آن دارد. همچنین علاوه بر آن، استفاده از برنامه غذایی مناسب نقش مهمی برای تامین ویتامین D دارد. یکی از انواع مواد مغذی که میتواند تا حد زیادی ویتامین d بدن را تامین نماید و از کاهش آن پیشگیری کند، خشکبار است. ماده مغذی خشکبار حاوی انواع مواد معدنی و ویتامین های مختلف همچون ویتامین گروه D است؛ بنابراین میتوان با مصرف آن کمبود های املاحی و ویتامینی بدن را جبران نمود. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی معرفی خشکبار مفید برای تامین ویتامین مود. اکنون قصد داریم با انتشار این مقاله، اطلاعاتی در زمینه ی معرفی خشکبار مفید برای تامین ویتامین D بدن، در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم. پس جهت کسب اطلاعات در این زمینه، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:


تامین ویتامین D بدن بدون مصرف دارو:


ویتامین d، از مهمترین نوع ویتامین های لازم برای بدن هر فرد در سنین مختلف به شمار می رود که حاوی وظایف مختلفی است. از وظایف مهم ویتامین D میتوان به موارد زیر پرداخت:


کنترل فشارخون
حفظ سلامت قلب
تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن
درمان التهابات ناشی از بیماری متفاوت
حفظ آرامش اعصاب و پیشگیری از ایجاد افسردگی


خشکبار انباشته از انواع ویتامین همچون D و املاح مفیدی مثل کلسیم، فیبر، منیزیم، پروتئین و... می باشند؛ بنابراین میتواند به عنوان نوعی مکمل املاحی و ویتامینی عمل کند و کمبود های بدن را جبران نماید. از انواع خشکبار که حاوی ویتامین D می باشد، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:


• خرما:


خرما، از خشکبارهای محبوبی محسوب می شود که عموم مردم علاقه مند به طعم و مزه ی فوق العاده ی آن می باشند. مصرف خرما تاثیر فوق العاده ای در حفظ سلامت مفاصل و افزایش میزان مقاومت و استحکام آن ها دارد. همچنین انرژی لازم روزانه بدن فرد را تامین می نماید. خشکبار خرما انباشته از انواع ماده های معدنی و ویتامین های مفیدی همچون ویتامین D است که تاثیر زیادی جهت حفظ و سلامت پوست و مو دارد.



• سویا:


از دیگر خشکبار های مفید برای تامین ویتامین D لازم بدن، دانه های سویا است؛ این نوع ماده مغذی به دلیل اینکه انباشته از انواع مواد معدنی و ویتامین هایی مثل D است، تاثیر بسزایی در حفظ سلامت دندان ها، لطافت پوست و درخشانی مو دارد. لازم به ذکر است وجود ماده ای معدنی به نام استروژن در دانه خوراکی سویا، باعث موثر واقع شدن آن در زمینه ی پیشگیری از چین و چروک و پیری زودرس دارد؛ بنابراین از آن در تولید انواع محصولات پوستی استفاده می شود. دانه خوراکی سویا علاوه بر ویتامین D حاوی انواع ویتامین های دیگر همچون C,E,D,K می باشد؛ در نتیجه میتوان به عنوان گزینه ی مناسب برای میان وعده دانست. لازم است بدانید با مصرف دانه خوراکی سویا، از خطر ابتلا به بیماری های خطرناک سرطان و قلبی در امان خواهید ماند.(جهت خرید آنلاین خشکبار کلیک کنید)



• برگه زردآلو:


برگه زردآلو، از پرطرفدارترین نوع خشکبار محسوب می شود که حاوی مواد معدنی و ویتامین های بی شماری می باشد. تقریبا عموم مردم برای تامین ویتامین های لازم بدن از این نوع خشکبار مصرف می نمایند. بنابراین افرادی که قصد دارند از ویتامین D بالا به منظور حفظ سلامت مفاصل و استخوان خود برخوردار شوند، میتوانند از برگه زردآلو در برنامه غذایی خود جایگذاری نمایند. لازم است بدانید کسانی که مبتلا به اختلالات سیستم گوارشی همچون یبوست، بواسیر و... هستند میتوانند از نوشیدنی خشکبار برگه زردآلو به عنوان دارویی شفا بخش مصرف نمایند؛ بدین معنا که برگه زرد آلو را درون لیوانی مناسب ریخته، روی آن آب بریزید و حدود24 ساعت درون یخچال قرار دهید. در نهایت صبح ناشتا میل نمائید تا شاهد معجزه ان شوید.


کلام آخر:


ویتامین D علاوه بر سلامت پوست، مو، مفاصل، دندان ها و... از خواص مهم دیگری برای بدن برخوردار است؛ در نتیجه لازم است تا حد ممکن میزان مورد نیاز آن در بدن تامین گردد و کمبود آن جبران شود. خرید خشکبار و مصرف مداوم آن موجب تامین کمبود های ویتامین و املاحی بدن می شود. همچنین برای درمان اغلب بیماری ها و کاهش روند پیشرفت هر نوع از آن ها، میتواند به عنوان نوعی دارو عمل نماید. بهتر است برای خرید خشکبار ارگانیک و مرغوب، به فروشگاه های معتبر مراجعه نمائید. همچنین میتوانید از وبسایت های معتبر مثل آجیل و خشکبار عابدینی، اقدام به خرید اینترنتی خشکبار مرغوب و درجه یک بهره مند شوید. هدف از تهیه ی مقاله فوق، قرار دادن اطلاعاتی در زمینه ی تامین ویتامین D با مصرف خشکبار بود؛ امیدواریم که با مطالعه ی آن اطلاعات مفیدی را به دست آورید. خواهشمندیم نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه ی مقالات منتشر شده از وبسایت آجیل و خشکبار عابدینی در اختیار ما قرار دهید تا با استفاده از آن ها، خدمات بهتری ارائه دهیم.


پیشنهاد میکنیم از مقاله با مصرف تنقلات از شر چربی های شکم خلاص شوید دیدن کنید.





 

خرید آجیل

 





 

خرید خشکبار



تعداد نظرات : 0