لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

چرا متخصصان تغذیه مصرف خشکبار را توصیه میکنند؟

بسیاری از افراد وقتی به فکر لاغری و تناسب اندام هستند، حتی از تصورِ خوردن خشکبار به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم فرار می‌کنند.(جهت خرید خشکبار مرغوب عابدینی کلیک کنید) اما بهتر است هر آنچه که تا به حال در مورد شنیده‌اید را فراموش کنید و مطمئن باشید که خشکبار سالم‌ترین و مناسبت‌ترین خوراکی‌ در هر رژیم غذایی است.
اگر ایده و تصور شما از تغذیه سالم، قدیمی باشد ممکن است باور این حقیقت برایتان سخت باشد که اتفاقا در رژیم‌های غذایی نباید از خوردن خشکبار پرهیز کرد. چرا که مصرف پایین خشکبار ممکن است باعث ضعیف شدن بدن شما شود. شواهد زیادی نشان از این دارند که خوردن روزانه خشکبار، می‌تواند خطر ابتلا به دیابت و بیماری قلبی و عروقی را کاهش داده و حتی موجب طول عمر شود.
یافتن غذایی که خوشمزه، مغذی و سیر کننده باشد، رویای یک رژیم‌دار است. افرادی که در رژیم غذایی خود خشکبار می‌خورند، می‌توانند بهتر و بیشتر به رژیم غذایی خود پایبند باشند چرا که محتوای چربی و فیبر موجود باعث سیری آن ها می‌شود. در نتیجه آنقدرها احساس گرسنگی نمی‌کنند و در نهایت کمتر غذا می خورند.
مطالعات زیادی انجام شده و نشان داده‌اند که خوردن مقادیر اندکی از خشکبار به کاهش وزن افراد کمک می‌کند. یکی از نکات بسیار جالب، نتایج روانشناختی این مطالعه است. محققان دانشگاه پنسیلوانیا به این نتیجه رسیده‌اند افرادی که رژیم می‌گیرند، زمانی که در برنامه غذایی‌شان وجود داشته باشد و مجاز به خوردن خشکبار باشند، احساس نمی‌کنند که رژیم دارند و این به نوبه خود به آنها کمک می‌کند تا مدت بیشتری رژیم غذایی خود را حفظ کنند.
در واقع کارشناسان تغذیه معتقدند، افرادی که روزانه یک مشت خشکبار مصرف می‌کنند، نسبت به افرادی که نمی‌خورند، بیشتر عمر می‌کنند.

پیشنهاد میکنیم از مقاله خواص مصرف گردو برای چاقی صورت(قسمت اول) دیدن کنید..





 

خرید آجیل

 





 

خرید خشکبار



تعداد نظرات : 0