لطفاً چند لحظه صبر نمایید ...

خواص مصرف فندق برای درمان یبوست

فندق بعنوان یکی از انواع آجیل، نوعی دانه روغنی می باشد که خواص بی نظیری دارد. در حقیقت روغن فندق خاصیت درمانی دارد. اکنون می خواهیم در مورد ارتباط فندق و یبوست صحبت کنیم.
فندق، این دانه مغذی سرشار از مواد معدنی، انواع ویتامین ها مانند ویتامین ای، ویتامین دی، ویتامین آ، پروتئین، و غیره می باشد که هر کدام در بدن نقش منحصر به فردی ایفا می کنند.
فندق و یبوست مکمل یکدیگر می باشند، در نتیجه از آن می توان برای درمان یبوست و مشکلات گوارشی استفاده کرد.(جهت خرید آجیل عابدینی کلیک کنید)


فندق و یبوست


یکی از سوال هایی که ذهن اکثر افراد را درگیر کرده است این است که آیا فندق یبوست را درمان می کند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت بله، برای درمان یبوست می توان از فندق استفاده کرد. این ماده غذایی سرشار از فیبر است که به درمان یبوست و همچنین مشکلات گوارشی کمک می کند. قرار دادن فندق در رژیم غذایی روزانه به دفع بهتر مدفوع کمک می کند.


نحوه از فندق جهت درمان یبوست


برای درمان یبوست می توان فندق را به صورت خام، بو داده، تنها و یا با سایر مواد غذایی مورد استفاده قرار داد.
برای ترکیب فندق می توان از مواد دیگری چون سایر مغزیجات مانند پسته، بادام هندی،توت خشک، جو و غیره استفاده کرد.
اگر قصد دارید فندق را به تنهایی مورد استفاده قرار دهید، بهتر در روز ۵ الی ۶ عدد فندق مصرف کنید. اما برای ترکیب آن با سایر مواد غذایی می توانید به پیشنهاد زیر توجه کنید :


ترکیب فندق با توت خشک


توت خشک و فیبر هر دو سرشار از فیبر می باشند که به دفع راحت تر مدفوع کمک می کنند. برای تهیه این ترکیب می توانید دانه های توت را با فندق با هم استفاده کنید.
همچنین می توانید آن دو را به مقدار مساوی با هم ترکیب کنید و سپس داخل مخلوط کن بریزید و به خوبی با هم میکس کنید. در نهایت فندق و توت خشک آسیاب شده را استفاده کنید.


کلام آخر


فندق و یبوست مکمل یک دیگرند، یعنی فندق در درمان یبوست موثر عمل می کند. این ماده غذایی سرشار از فیبر است، در نتیجه باعث جذب بهتر آب می شود و دفع را راحت تر می کند. فندق را می توان به تنهایی و یا با سایر خوراکی ها استفاده کرد. از اینکه این مطلب را تا به انتها خواندید سپاسگزاریم!



پیشنهاد میکنیم از مقاله آشنایی با خواص میوه خشک(قسمت دوم) دیدن کنید.



 

خرید آجیل

 





 

خرید خشکبار



تعداد نظرات : 0